Frivillighetskonferansen 2022

Dette er en konferanse for våre tillitsvalgte og påmelding skjer via styret i lagene våre. Det er styret i laget som internt blir enig om hvem som skal få reise på Frivillighetskonferansen i 2022. Det er ikke anledning å melde seg på på eget initiativ.

09.09.22 kl 11:00 - 11.09.22 kl 10:00
28.06.22
Color Line - Color Fantacy
Hjortneskaia, OSLO

Hvorfor arrangerer forbundet konferansen?

Det er med stor glede vi nå, etter 4 lange år, endelig skal møtes til en faglig og sosial konferanse for å sammen legge retningen videre til forbundet!

Vi har snakket litt om endring den siste tiden, men vi har ikke fått snakket med dere om endring og hva det betyr konkret for organisasjonen og måten vi jobber sammen på. Og det er nettopp dette vi skal bruke helgen i september på.

Når vi nå har fokus på fremtiden, ber vi om at en av de fem som deltar er under 35 år.  Det er spesielt viktig at medlemmer i denne aldersgruppen får en plass rundt bordet og blir lyttet til. Det er denne gruppen vi må ta ekstra godt vare på for framtida til forbundet!

Her skal vi over en helg sammen ha et tettpakket program som har fokus på veien videre og hvordan vi sammen skal skape en smidigere, mer effektiv og sterkere organisasjon som fortsetter å møte mennesker der de er med hjertevarme, respekt, likeverd og kunnskap.

Har konferansen endret navn?

Frivilligheten er selve hjertet i Personskadeforbundet LTN. Vi synes det er viktig å få frem hvor avgjørende og kritisk det er å ha en aktiv og fremoverlent organisasjon som omfavner konseptet av frivillighet. Alle våre tillitsvalgte er frivillige, frivilligheten står i sentrum for alt vi gjør og da må også navnet til konferansen kommunisere det samme.

Hvordan melder jeg meg og laget mitt på?

Påmelding skjer via medlemssystemet vårt, Winorg, og dere finner det under ¨Kurs og arrangementer¨ på forsiden av nettsiden vår. Det er laget som skal melde på deltakere og det er ikke anledning å melde seg på på eget initiativ. Legg inn en og en person, med alle opplysninger som det blir spurt etter. Dersom laget finner det mest hensiktsmessig, ut fra opplysningene som skal gis, kan den enkelte som laget har bestemt skal være med, selv melde seg på. Laget vil få en bekreftelse på påmeldte.

Praktiske detaljer

Konferansen er om bord Color Fantasy – Kiel 9. – 11. september. Egenandelen er kr 500,- pr. deltaker og dette blir fakturert laget. Reise og opphold i forhold til programmet, blir betalt av forbundet.

Standard er innvendig 3-stjernes lugar og dersom noen vil oppgradere til 3-stjerners utvendig lugar, er prisen på enkeltlugar kr 1090,- og dobbel kr 1080,- ekstra. Dette vil bli fakturert laget.

Husk at du må ha med pass eller nasjonalt id kort dersom du skal i land i Kiel, eller det er ekstra kontroll på grensen hjem.

Påmeldingsfrist er 28. juni 2022.

Vi gleder oss til å se dere på Frivillighetskonferansen og sammen bygge oss sterke, smidige og klar for 40 nye år hvor frivilligheten skal få vokse og gro. Velkommen!

Har dere spørsmål rundt konferansen, kontakt Christina på christina@personskadeforbundet.no