Grøtfest Personskadeforbundet LTN Romerike lokallag

Hei Vi ønsker å invitere våre medlemmer som kan be med en venn. til grøtfest hos " Blakernissen " Hyggelig treff med grøt, saft, kaffe og kaker. Gratis bingo med flotte premier For medlemmer og deres venner , påmelding innen 3. Desember . førstemann til mølla maks antall 20stykker. spørsmål om arrangementet ring 909 76 287 Arild Hansen

07.12.21 kl 18:00 - 07.12.21 kl 20:00
03.12.21
Svein Samuelsen. Armoen Gård.
Blakervegen 979, BLAKER
Ledige plasser

Hei
Vi ønsker å invitere våre medlemmer med en venn til grøtfest hos " Blakernissen " Velkommen til Ting av Tre. Et verksted som lager ting av tre som du ikke finner på "super'n" ! Her lages DEN PERSONLIGE GAVEN til den som har alt. Det dreier seg om brukskunst til en meget gunstig pris selv om mange ting blir en bestillingsvare, men som leveres på kort tid. det er kun EN ansatt, derfor den lave prisen. Holder til i Blaker i Sørum kommune ca. 2.5 mil fra Lillestrøm. Gratis kaffe og den er bestandig varm. Det blir gratis Bingo med flotte premier. Det er to år siden sist vi var her, det kom fullt hus. Meget hyggelig førjulstreff med risgrøt, saft, kaker og kaffe