Når ulykken rammer og økonomien settes på prøve

Foredrag om erstatningsrettigheter etter personskade eller sykdom med seniorrådgiver Per Oretorp i Personskadeforbundet LTN.

03.10.22 kl 18:00 - 03.10.22 kl 21:00
22.09.22
Ikke oppgitt
Påmeldingsfristen for kurset er utløpt

Personskadeforbundet LTN Romerike lokallag inviterer til foredrag om erstatningsrettigheter etter personskade eller sykdom. Invitasjonen er også til de samarbeidene lagene: Follo lokallag, Asker og Bærum lokallag og Oslo fylkeslag.

Ved sykdom eller skade dukker det som regel opp bekymringer om egen økonomi. Mange vil ha krav på erstatning fra private og lovpålagte forsikringer. Hvilke rettigheter og hvordan de påvirker hverandre kan være utfordrende å vite. Å få kunnskap om dette er viktig og nødvendig for å oppnå riktig erstatning samtidig som det bidrar til økt mestring og kontroll i egen rehabiliteringsprosess.

Personskadeforbundet LTN har siden 1984 aktivt bidratt til å endre norsk erstatningsrett og har i mange tilfeller oppnådd større erstatning for sine medlemmer enn opprinnelig tilbud fra forsikringsselskapene.

Èn av Personskadeforbundet LTNs fanesaker er at alle skal ha riktig erstatning.

Foredraget holdes mandag 3. oktober kl 18:00-21:00 på Rådhuset i Lillestrøm og påmeldingsfrist er 22. september. Det er begrenset med plasser og prinsippet ¨først til mølla¨ gjelder.

Påmelding sendes til Arild Hansen, leder i Romerike lokallag, på romerike@personskadeforbundet.no eller SMS 909 76 287. Husk å skrive navn, e-post, mobil og hvilket lag du tilhører.