SMERTELINDRENDE SEMINAR: FRA VONDT TIL BEDRE

Er du blant mange av våre medlemmer som sliter med smerter? Ønsker du å få konkrete verktøy som kan gi deg en bedre hverdag? Da kan dette seminaret være noe for deg.

22.10.22 kl 10:00 - 22.10.22 kl 17:00
22.10.22
Kunnskapssenteret i Sandvika
Otto Sverdrups Plass 4, SANDVIKA
Ledige plasser
Antall ledige plasser:

På seminaret får du lære mer om hva langvarig smerte er, få en økt forståelse for hvorfor graden av smerter varierer med hvordan vi har det og hvordan håndtere smerter i hverdagen. Et praktisk pedagogisk seminar med variasjon mellom forelesning, gruppearbeid, individuelt arbeid, fysiske øvelser og hjelpemidler til god smertemestring som bidrar til økt livskvalitet.

Foredragsholder er Ingunn Stanghelle Velarde, som er fysioterapeut og kommunikolog, og hun har avholdt flere workshops og forelesninger om smertemestring for pasienter og behandlere.

Seminaret arrangeres av Personskadeforbundet LTN Asker og Bærum lokallag i samarbeid med lokallagene i Drammen, Follo, Oslo og Romerike.

Det er medlemmer som er tilknyttet et av disse fem lagene som har tilgang til seminaret. Tid: Lørdag 22. oktober 2022 fra kl 10 til 17 Sted: Kunnskapssenteret i Sandvika. Er tilrettelagt for rullestolbrukere og ligger i umiddelbar nærhet til buss- og togstasjonen

Pris: Kr 200 inkl. Lunsj Seminaret er for forbundets medlemmer. For ikke-medlemmer som ønsker å delta gjøres innmelding/betaling på www.personskadeforbundet.no (Medlemskontingenten er pr. år kr 300 for enkeltmedlemmer og 400 for familie.)

Innmelding og betaling må gjøres før påmelding til seminaret.

Påmelding til seminaret: Det er «førstemann til mølla», og registreres på www.personskadeforbundet.no/Kurs og arrangementer Innbetaling av kr 200 innbetales etter påmelding til Personskadeforbundet LTN Asker og Bærum lokallag kontonr. 9680 36 38583, og merkes tydelig med ditt navn og medlemsnummer.

Har du spørsmål så ta gjerne kontakt med Vibeke Brunsell, tlf. 483 02 157 eller e-post: vibbrun@hotmail.com

Velkommen til seminaret for en bedre hverdag og økt livskvalitet!