Søndagsmiddag Villa Sandvigen

Styret i Follo lokallag ønsker å invitere sine medlemmer til middag. Dette finner sted på Villa Sandvigen ved Gjersjøen, Gamle Mossevei 65, søndag den 13. februar kl. 17.00. Det er bra med parkeringsplasser der. Styret kan bidra med transport.

13.02.22 kl 17:00 - 13.02.22 kl 20:00
01.02.22
Villa Sandvigen
Gamle Mossevei 65, SVARTSKOG
Ledige plasser

Har du noen former for matallergi MÅ du gi beskjed samtidig med innbetaling av egenandelen.

Egenandel blir satt til kr. 100,-, som inkluderer middag + 1 enhet drikke. Har man med noen fra husstanden så kreves familiemedlemskap (godkjent ledsager er   gratis).  Begrenset antall  plasser.

Påmeldingsfristen er satt til 2. februar og skjer via nettsiden til Personskade-forbundet.  Gå inn på www.personskadeforbundet.no, klikk på ALLE KURS, så TIL KURSET og meld  deg på. Etter at din deltakelse er bekreftet foretas innbetaling til vårt kto.nr. 7114.05.43998.  Påmeldingen er bindende.  Ved eventuell avbestilling eller uteblivelse kreves legeerklæring.  Uten legeerklæring faktureres faktiske påløpne kostnader.

Dersom du har spørsmål, ta gjerne kontakt med  Leif Gunnar Hombrekk på mobil 48 00 00 65 eller Bernt Kaspar Flekstad på 997 40 600.