Temakveld - Fatigue etter hjerneskade

Denne gangen er vi så heldige at vi har fått med oss Daniel Løke, som er psykolog og doktorgradsstipendiat ved Sunnaas sykehus, og holder på med en doktorgrad om emnet tretthet (fatigue) etter hjerneskade. Han vil holde en presentasjon av prosjektet og også snakke om mestring av fatigue.

05.01.22 kl 19:00 - 05.01.22 kl 20:00
05.01.22
Zoom
OSLO

Dette er et emne som berører mange, ikke bare de som selv er utsatt for det, men også familie, venner osv. På temakvelden vil dere få en presentasjon av forskningsprosjektet og også få høre mer om mestring av fatigue.

Daniel Løke arbeider som psykolog og doktorgradsstipendiat ved Sunnaas sykehus. Forskningsprosjektet han arbeider med omhandler fatigue etter traumatisk hjerneskade, og han har i denne forbindelse fulgt opp omlag 100 personer gjennom det første året etter skaden. Formålet med prosjektet er å identifisere hvilke faktorer som bidrar til utvikling av langvarige plager med fatigue etter hjerneskade. Prosjektet gjennomføres i samarbeid med Personskadeforbundet LTN, med finansiering fra Stiftelsen Dam.

Det vil være anledning til å stille spørsmål underveis.

Velkommen til Temakveld!

Kontakt Christina på christina@personskadeforbundet.no, dersom du har spørsmål.