Familieleir i Bulgaria 2024

Personskadeforbundet LTN arrangerer familieleir i Bulgaria 5-13. august 2024 Har dere en drøm om å ta med familien til et varmt og godt sted, men blitt stoppet av økonomi eller andre ting som følge av ulykke? Da har vi et tilbud for dere som er medlem hos oss. I år har vi kalt leiren «ferie styrker familien».

05.08.2024 - 13.08.2024
Panorama Dreams
Sveti Vlas, Sunny Beach, UKJENT POSTSTED
21.04.2024
Påmeldingsfristen for kurset er utløpt

Vi har siden 2012 arrangert leir for familier, dvs. foreldre og barn inntil 18 år, i våre flotte leiligheter i Bulgaria. To av leilighetene er tilpasset rullestolbrukere og anlegget er veldig tilgjengelig med svømmebasseng, kort vei til stranden og kjøpesenter. Gå gjerne inn på nettsidene våre og les mer om leilighetene og anlegget eller ta kontakt med sekretariatet.  Om leilighetene

Vi vet at som følge av ulykke kan det være store utfordringer for familier både økonomisk og med usikkerhet rundt den nye situasjonen. Vi tilbyr derfor deltagerne og bli med på familieleiren mot en egenandel på kr 1500,- pr deltager. Forbundet dekker flytur tur/retur Bulgaria, reise fra hjemsted inkludert overnatting på Gardermoen på hjemreisen, og oppholdet der samt en felles tur med middag i Bulgaria. Representantene fra forbundet vil ikke opptre som ledsagere under reisen, men vil lage felles samlinger være tilgjengelige hele uka. De har gjerne erfaring fra området og vil fungere som et bindeledd i gruppa.

Flyet til Bulgaria går fra Gardermoen mandag 5. august kl 16.30. Returen er 12.august, og siden flyet lander så sent som kl. 23.50 må det påberegnes en ekstra overnatting til den 13. på Gardermoen som forbundet dekker.

Trenger du tips og råd for hva du bør pakke og tenke på for å få en vellykket reise, ikke nøl med å spørre.

For mer informasjon og påmeldingsskjema, ta kontakt med Frank på e-post: frank@personskadeforbundet.no eller på telefon 22 35 71 00.

Vi har et familieutvalg som går igjennom søknadene og velger ut hvem som får tur. Vi vil prioritere deltagere som ikke har vært med tidligere. Nyinnmeldte kan også søke på familieleiren.

Vi tilbyr også utleie av leilighetene til våre medlemmer, se mer på våre hjemmesider.

Påmeldingsfristen er 21. april 2024 og svar vil bli sendt ut 1. mai.

Mvh Familieutvalget i Personskadeforbundet LTN